Lisa: Someday I may find my prince charming, but my dad will always be my king

hade matte nationella idag vilket jag faktiskt blev överaskad till för jag trodde att det skulle vara så himla mycket svårare och större så det är ju lite positivt iallafall. Men imorgon första lektionen är det spanska nationella som gäller vilket jag känner hur dåligt det går på men har liksom bara gett upp det så det får gå som det går.. Drog ner på stan o klippte mig efter skolan, köpte jordgubbar och nutella med filippa o wilma och när dom drog kom sofia hem till mig sen o vi åkte ner o kollade på fotbollsmatch! Ha de bra allaaaaa :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.