Lisa: No one looks back on their life and remember the nights they got plenty of sleep

har precis duschat en varm jäkla dusch men fryser fortfarande... Hade vattenkrig på skolan idag för oss 9:or så jag skulle vara med o dränka ner alla men fick två tunnor över mig och blev inburen i duchen en gång(med kallt vatten) så det gick väl mindre bra för mig.. Mina vita converse är helt förstörda och kunde krama ur både strumpor, trosor och bh när jag kom hem haha.. Nu har iallafall mina blåa läppar försvunit så hoppas att jag slipper bli mer sjuk iallafall!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.