Filippa: Can you be my nightingale

Hoola amigos! Idag var jag först i skolan såklart, vi hade tre lektioner sen åkte vi i klassen ut till eric. De var väl kul. Efter de åkte jag och Lucila ner på stan och jag köpte en mascara och brun utan sol, måste ju bli lite brunare innan lärarmiddagen för min klänning är gul så annars skulle jag se likblek ut. Efter de åkte jag och lucila hem till mig och chilla lite. Nu är jag hos pappa och ska snart lägga mig för jag behöver sömn med tanke på att jag sov 5 timmar inatt så. Godnatt!
En bild som alice har tagit från köpingsyran på Lisa, mig, Sofia, Maja, Lucila och Wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.