Filippa: You can't live a positive life with a negative mind

Har börjat titta på en ny serie, hart of dixie heter den och är sjukt bra. Ni borde se den om ni vill börja titta på nå nytt. Huvudkaraktären är summer i the oc vilket gör de ännu bättre. 
 
Idag har jag iallafall skrivit lite på inlämningsuppgiften till bilden och slöjden sen har jag ätit en massa vindruvor och tittat på hart of dixie. Haha de är så mina söndagar brukar se ut, bara en massa serie tittande. Men nu är klockan fööör mycket så jag måste sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.