Lisa: Sometimes you don't realize how far you've gotten until you look around at the people who are still trailing far behind you

ny lur så det känns som halva mitt liv är borta haha.. *från och med idag får jag bygga upp mitt nya liv typ*. Tyvärr försvann både min kik o snapchat för hade glömt bort lösen på båda, hehe så gjorde en ny snap och sen får vi se om jag gör en ny kik också lite senare. Höll på att glömma insta också men kom på i sista sekund innan jag tänkte radera det kontot också ;) Iallafall så va jag iväg på syntest idag vilket tog typ 3 sekunder så nu har vi skickat efter nå papper o när dom kommer får trafiken akta sig :D hahahhaha nejdå! Men nu ska jag sova så ni får ha de bra pööööööööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.