Lisa: Saying sorry doesn't mean anything, it's how you treat the person after that makes the apology worth it

firade niclas igår, känns helt sjukt att den lillen blev 20 igår haha.. känns som att det inte var så länge sen han 16 men nu är redan jag 16 haha:o Iallafall firade han med grillat och massa annat sjukt gott så det var grillpremiär för iår. Släkten kom och hade en bra kväll sen vid 9 ringde tjejerna mig och vi drog alla hem till lucila och hade en skön kväll hemma hos henne och sen var jag hemma runt 12 igen. Idag har jag inte gjort så mycket sen får vi se vad som händer senare :)) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.