Lisa: Avundsjuka är den bästa komplimangen man kan få

Tanken var att jag skulle plugga stenhårt(!!) idag eftersom det förmodligen inte blir något plugg imorgon.. Men det blev inte riktigt så, slutade med att jag satt o tänkte på vad jag ska träna nästa vecka och hur många det är i släkten som fyller i mars månad hahah. Mellan där han jag med att göra skitgoda kladdkakemuffins också!! haha yummmmiie ;) Jaja nu ska jag väl försöka plugga för jag vill egentligen hinna träna lite också innan jag övergår till tv-tittande! Ha en bra måndag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.