Filippa: delete

Min helg har bestått av sjukt mycket dömning men också andra roliga grejer. I fredags drog vi tjejer hem till hanna och laga tacos och sen drog vi ut till smedjan. Efter de sov jag, lisa och lucila hos hanna. Sen på morgonen gick jag upp och dömde två matcher. På lördags kvällen var vi hos lisa och titta wallander och sen drog jag hem och sov. Nu idag har jag dömt tre matcher, de är typ de jag har gjort. Men nu ska jag titta på en massa oth avsnitt så ha de bra.
Lisa och hanna la upp den här på min instagram så lägger väl ut den här fina bilden här då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.