Lucila: bye 2012 and hello 2013

heej! 
År 2012 har varit helt magiskt efter jag sett på alla bilder och allt. Man glömmer fan bort allt som hänt under det året. Nu när jag tittat igenom alla bilder och fräschat upp minnet över vad som har hänt 2012 är det fan underbart! Men  känner ändå på mig att 2013 kommer bli ett ännu bättre år, har flera saker planerade! 
 
2012 =
Vart på summercamp med bästa laget,   sommar- och julavslutning där betygen höjts rejält,   gjort olika filmer med Sofia (som ni never ever kommer få se),   varit i USA och haft det bättre än bäst med familjen min!!,   Motala med Filippa,   konfirmerat mig,   grill- och myskvällar med glenn, mupparna och massor med andra folk,   varit på tävlingar,   varit på mitt andra bröllop,   roadtrips med familjen lite här och var
 
Jag tackar och bockar för alla ni som gjort en av de bästa åren i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.