Lisa: she says she doesn't care, but her eyes tell a different story

var tyvärr tillbaks till verkligheten idag.. Klockan ringde 12 gånger innan jag tog mig upp och antar väl att du kommer vara så ett tag nu :/ Känns hemskt, bara en massa snack om nationella porven osv o så kommer de väl vara sista terminen nu. Har inte gjort mycket efter skolan, bråkat och kollat lite på jersey shore med niclas kollat "några" avsnitt själv och kollat på klockor.. vet inte om jag vill ha en michael kors eller en marc jacob:(( jaja får väl fundera på de. Godnatt alihoppa och tagga till andra skoldagen imorgon, jippiiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.