Lisa: Cheers for the new year and another chance for us to get it right

började året riktigt bra nere på torget hoppa runt o skrek med alla o sprang runt o krama allt folk gott nytt år osv.. sen som ebbo skrev så kom hon framspringandes o skriker 'de är bara nyår en gång om året' o sen kom nyårspussen haha så jag kom inte därifrån helt tomhänt haha!!;) Men lyckades också dra på mig ett fint bränmärke på ena kinden från min kära plattång på nyårskvällen haha...  ska nog äta med tjejerna ikväll så lär duscha o allt sådär men lägger upp bilder från kap verde snart för har dom på datorn nu huhu, byeeee chicoss!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.