Lisa: Just because someone hurt you yesterday, doesn't mean you should start living life today in constant fear of being hurt tomorrow

eftersom resten av flickorna på bloggen är så jäkla på o bloggar som torkar så får jag väl göra att inlägg! HAr egentligen inte gjort så mycket idag, kollat lite på datorn städat ytterst lite och umgåts med mina förädrar ;) Inväntar ebba och wilma och sen ska vi ta oss vidare till hemköp för att köpa nå gott och sedan drar vi några hem till fanny o umgås ;) 
- världsbäst kvalité!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild:)

Svar: taack :)
glennochkompani.blogg.se

2013-01-26 @ 21:39:07
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.