Filippa: life is to short to miss out on being really happy

Ligger i sängen och ska snart sova men ska skriva ett inlägg här först iallafall. Måndag idag vilket suger som vanligt men den här måndagen gick ganska fort ändå så. Missa sista lektionen för jag var och sjung, var fett nervös men det gick väl bra iallafall. Sen drog jag, lisa, ebba och hanna och träna, jobbigt men de är det fan värt. Efter drog jag hem och plugga lite och nu ligger jag här, ska läsa igenom lite bloggar så sovgott!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med träning :)

Svar: Japp :)
glennochkompani.blogg.se

2013-01-29 @ 08:16:09
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.