LIsa: You can't start the next chapter of your life, if you keep re-reading the last one

Vaknade alltför tidigt idag.. Har vaknat 10 dom sisa dagarna och undrar vad felet är eftersom mina föräldrar annars brukar tvinga mig upp ur sängen?! Men det är ändå rätt skönt för annars hinner man inte göra något förns efter kvällsmaten typ för man är så seg så nu sover jag inte bort dagarna iallafall! Ska iväg o gymma idag va några dagar sen jag tränade sist så det ska bli skönt sen vet jag inte vad som händer ;) Nu måste jag sticka sååå byeeee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.