Lisa: When you fall for personality, everything else about them becomes beautiful

jag o ebba skulle ju köra fit for fight till beachen 13 så vi skulle köra dubbelpass idag vilket inte slutade riktigt som vi tänkt, hahahhaa. Men vi gymma i kanske 45 minuter sen körde vi core med hanna, lucila o hennes pappa efter de så de blev ju ändå som dubbelpass tillslut. Men har iallafall studiedag imorgon vilket känns underbart och sen tagga nationella torsdag och fredag. Btw så färgade jag håret igår också, ingen visste om de så de kom lite plötsligt för mina amigos idag :pP 
 
- tog bilden från instagräm

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild:)

Svar: tackar :-)
glennochkompani.blogg.se

2013-02-06 @ 09:00:48
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.