Lisa: Just like the alphabet bitch, I come before U

nationella idag igen.. De som är bra med de är väl att mamma står för allt onyttigt! Haha nejdå man äter typ ändå ingenting. Hade nationella till från 8.10 till 12(?) och sen var vi i alla fall friställda till 1 så vi slapp svenskan och fick gymma istället för gå på idrotten så nu slapp vi gymma efter idrotten huhu. Papi tyckte igår att jag skulle stå för maten idag så vi får väl se om jag är så duktigt o faktiskt lagar mat eller om jag tar med pappa sen o åker o köper hamburgare höhh. Men ni ska jag duschha så får vi se vad som händer ikväll :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.