Lisa: Fate Controls Who Walks Into Your Life. But You Decide Who You Let Walk Out Who You Let Stay And Who You Refuse To Let Go

två veckor kvar nu sen är de lov, tror de är de som får mig o orka gå till skolan nu för tiden. Kom på att för ett år sen så var jag i new york på sportlovet, de känns som de va flera år sen jag var där? :oOo Gick hem efter skolan, satte mig framför teven och gick sen tillbaks för utvecklingsamtal där vi väl egentligen inte kom fram till mycket vettigt. Gick hem igen och sen så åkte jag ner o träffa ebba på gymmet o biffa lite :pP haha eller aa, vi garva rätt duktigt ett tag där så de var väl inte fullt seriöst hela tiden idag.. ;) Godnatt!
 
- bara för att jag är så grymt snygg... 

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

TA DEL AV MINA 13.000 UNIKA LÄSARE!
Nu drar jag igång en ny omgång av Helgens blogg! Anmäl dig i inlägget jag länkar här under för att få en bild i min meny under en hel vecka.

http://mooollys.se/2013/february/helgens-blogg-2.html#comment

Lycka till! :)

2013-02-12 @ 14:53:35
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.