Lisa: Don't look back, you're not going that way

spenderat hela skoldagen i kb-hallen, kom dit 5 över 8 tror jaa och drog därifrån halv 4 haha. Va ändå riktigt skönt att slippa skolan och allt jobb o bara gå runt där o döma lite matcher osv. Kanske inte va den bästa och mest seriösaste domaren dom haft med vafan de är inte allsvenskan som killarna mot slutet verkade tro.. ;-) Gick ner på stan efter skolan med sandra och sen drog jag hem till ebba och spenderade kvällen där :)) 
-så länge får ni en mycket 'fin' bild av oss höhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.