Lisa: Bara för att wilma är lika gammal som meejjjj (i 3 veckor till))

Eftersom wilsan fyllde i fredags så drog vi och överaskade henne!! och för första gången på länge blev hon faktiskt överaskad och hade liksom inte bara väntat på eftersom vi kör såhär med alla ;) Satte iallafall på oss snygga partyhattar och dryga visselpippor och stälde oss och skrek utanför dörren!! Henne far lyckades också skrämma skiten ur mig. Spottade tydligen ut maten jag hade i mun, colan jag hade i glaset låg över bordet och jag låg nere på golvet och sprattla som en jävla fisk hahaha.. Fyfan aldrig varit så rädd i hela mitt liv o då blir jag skrämd rätt ofta, huhu.. 
 
- bilden är egentligen för ful för att visas men vadfan.. man måste bjuda på sig själv !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.