Lisa: 130210

vaknade med ebba vid halv 1, tydligen hade jag skallat stackarn i sömnen och när jag vaknade så låg våra huvuden med 3 cm mellanrum så vetefan vad vi gör när vi sover. Vi jobbade lite matte faktiskt sen fastande vi på ett tal o låg där på soffan o garva åt ingenting. Sen när hon drog hem följde jag med päronen till m&m och fika o lite såå sen nu sitter jag här igen. Måste jobba sjukt mycket matte egentligen för har hälften av röda sidorna kvar men orkar inte så vi får se om jag gör dom. Men ska dra nu ångest för skolaaaaan imorgon, hejdååå :))!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.