Filippa: sometimes you need to someone to tell you you're not as terrible as you think you are

Har först varit i skolan som vanligt och sen efter de drog jag hem snabbt och sen vidare till pappa där min bror var och han skulle ladda in lite musik till mig. Klockan kvart över fyra var jag hemma hos mina kusiner för deras mamma skulle slinga mitt hår så nu är de mycket ljusare men jag har verkligen inte vant mig än, känns riktigt konstigt. Nu har jag kommit hem från kikboxträning, var typ de jobbigaste jag någonsin gjort men kul ändå. Ska snart titta på top model sverige och före de ska jag duscha så nu ska jag dra så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.