Lisa: valborg

Ja.. medan alla andra är ute på fest eller äter gott med familjerna eller vad dom nu gör så har jag legat här hemma hela dagen och tyckt synd om mig själv hahah! Käkat halstabletter, druckit te och tagit nån alvedon o gjorde verkligen allt för att vara pigg til kvällen men neee, feber halsont och en vidrig huvudvärk kan man nog kortfatta min valborg! Haha jaja dom andra verkar ju ha kul iallafall så får väl inte va så depp o hoppas på att jag blir frisk nu :-) Nu ska jag fan sova så jag blir frisk någon gång, hejdåååå :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.