Lucila: 7 september 2012

Livet rullar på som vanligt. Hade också prov idag, fast jag hade kemiprov (eftersom jag inte är i samma grupp som de andra). Pluggat hela den här veckan så nu hoppas jag tamefan på att det gick bra!! men tyvärr så kändes det inte så bra, eller sådär...  Sprang upp och ner i teknikbacken, haft ont i huvet hela dagen och kände imorse att jag var lite förkyld.. och nu håller jag på att döö... huvudvärk och fadderullan-hej 
ska duscha sen dra till donken.. bye  
 
 
 
- bjuder en bild på big och min fina vän Ida när vi var i Paris

Kommentarer
Postat av: Liza

Härlig bild :)

2012-09-09 @ 12:55:13
URL: http://lizajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.