Lisa: Somtimes Things Need To Get Worse Befor It Can Be Any Better'

hola hola blogg, vaknade precis och vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska egentligen åka och fira lillkusinen och sen dra direkt därifrån och fira mormor men sen är de nå bitch-slap här i lille staden där alla ska gå på så de kan jag ju inte missaa så vi får e hur jag hör. Och på något sätt har jag lyckats tagit bort våran header, hehe sååå vi försöker fixa de men de går inte så braaa. HAhaha den kommer nog tillbaks inom kort! ;)

Kommentarer
Postat av: louise

Hej, vinnare av dagens blogg är uppe nu. Om det blev inte du var gärna med på den i nya omgången :).
Kramisar!!

http://mamaciita.blogg.se/2012/september/dagens-blogg-2.html#comment

2012-09-22 @ 14:34:35
URL: http://mamaciita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.