Lisa: plugg,plugg,plugggggg

Låter som jag pluggar hela tiden men de skulle faktiskt vara något jag önskar... Itslearning funkar inte heller så jag kan inte ladda hem skiten jag har prov på imorgon BRADÄÄÄÄR ?! Inte får jag träna fotboll idag heller fööööör då kommer jag inte kunna gå på ett bra tag så inte av de heller :( Annars då? Dryga lektioner idag men de rullade på rätt ok ändå och filippa den intelängrefjortisen fyller år idag så stort grattis till henne ! 
 
- emo:t och födelsedagsbarnet själv !!

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Super, lade till er nu som nummer 6! Säg till när ni följer mig och vilket nummer ni blev. :)

Svar: okej vi fixar de :)
glennochkompani.blogg.se

2012-09-18 @ 17:08:05
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.