Lisa: Old Enough To Know Better But Young Enough To Don't Give A Shit' - Drake

Somsagt sååå var det match idag mot bk30 ååååh vad vi piska på dom i första synd att vi inte vann :(( Men ska inte vara den 305:e människan som bloggar om deee.. Men baba väckte mig vid halv 12,12 eller nåå(jag som sagt att jag ska börja gå upp tidigt) men sen gjorde jag inget förns matchen, sen hem äta sen drog jag till ebbo och kolla x-factor o lite sååånt och nu är jag hemma o ska sova typ haha godnatt :)
- finns inte så mycket att säga om detta... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.