Hanna:1:a September!

Gud vad tiden går fort!Redan september liksom :) Bloggade inget igår, gick i skolan till typ halv 3 gick hem och städa lite, sen kom mamma och pappa hem och vi käkade kräftor. Sen slappade jag i soffan och däckade kl 10!Så därför blogga jag inget men lägger upp nu vad jag köpte i torsdags:)
Den här långkänningen från GinaTricot :) Och så köpte jag en vanlig grå t-shirt(hittar ingen bild på den på internet och blir så sjukt dålig bildkvalitet när jag tar kort så man ser inte ett piss så orkar inte lägga upp bild på den :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.