Lucila: godmorgon

Hoppas ni sovit gott! det har tyvärr inte jag.. somna sent och vaknade tidigt!! ååååååhhhh. varför kan jag aldrig sova länge på helger längre.. tror jag börjar bli gammal.
 
Det är inte nå inplanerat  idag iallafall förutom träning :) Skulle egentligen plocka svamp med Frida och hennes fina familj, men just då börjar min träning så det krockar..  Det kanske inte är så kul och plocka svamp tycker ni, men det är det faktiskt. Tycker iaf jag! man är ute i naturen, den fria luften och allt! så himla skönt :)
 
i somras! osminkad och grejer :-)

Kommentarer
Postat av: Mimmis

Hej, allt bra med dig? :)

Svar: jadå, det är jättebra! :D
glennochkompani.blogg.se

2012-10-07 @ 12:34:52
URL: http://www.nattstad.se/mimmis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.