Lisa: Sometimes you just have to stop and follow you're heart and don't think about anything else

temadag idag i skolan helt okej idag faktiskt sen får vi väl se hur de är övriga veckan. Hade utvecklingssamtal sen idag halv 4 såå jag o mami var på de medans pappa är i turkiet o har de bra eller nå(har ärligt inte pratat med han sen han drog såå) antar att han har de bra! Men sen drog jag hem till ebba o var där ett bra tag sen kom nickepicke o hämta mig o häääär är jag.. Mobboffrert som glömde macen i skåpet men vad lyckas jag inte med såå.. tänkte va duktig o lägga upp en bild häääär men har ju inga bilder på denna dator såå ni får klara er utan, byyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.