Lisa: People leave because it's easier to walk away than fight for what they really want

äääär djupt besviken på mina homies nu.. Okej nej, men vi måste blogga oftare jag vet! Kom precis hem från ebba har varit där o haft kul som vanligt haha, standard nu att åka dit o kolla film. Men iaf så slutade vi skolan kvart i 2 och imorgon taggar vi till matteprov. Skulle försöka plugga till de men hur pluggar man på matte liksom?! Antingen kan man skiten eller inte typ.. Men ska försöka(måste) ändra på rutinen att lägga mig alltför sent nu så godnatt! 
 
btw sååå kan ni gärna fråga fanny&filippa hur dom mår nu när vi ska till london samma dagar då 1D kommer till sverige? Haha besatta människor :** 

Kommentarer
Postat av: Filippa

inte kul lisa !!!!!

2012-10-10 @ 07:34:26
URL: http://glennochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.