Lisa: You Can't Always Have It All. If You Try To Chase Two Rabbits You'll Lose Them Both

drog ut en sväng men några igår och hamnade tillslut på max. Hade vidrigt ont i knät av någon anledning så ville bara komma hem typ haha. Men kom hem vid 12 och slog på one tree hill som vanligt höhö. Blev sen väckt imorse av farsgubben som tvinga i mig nå äckligt som man ska dricka om man ska iväg utomlans typ eller nå och sen har jag inte gjort så mycket idag. Snart kommer tjejerna hit så drar vi ut o sen hem till maja tror jag.. vi får väl se, ha de bra alla!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.