Lisa: If you want something you've never had then you've got to do something you've never done

hejj alla glada!! ne fyfan var bögigt men iallafall så fick vi verkligen höra idag att vi bloggade för lite och inte lägger upp nå biler från london men jag tog knappt några så ni får nog inga från mig ska försöka få hanna eller fanny o lägga upp men så länge klara er utan ;) Aja nu är det äntligen fredag drar ut med tjejerna o äter o hittar förmodligen på något efter. Ska dra nu så hejdååå så länge!!
 
- sjuuukt gammal bild 

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare ;*

du får tillbaka dina vantar snart! ;* dom va jätte varma och skönaaa!!!!! <3

Svar: ja taack gärna! haahh pusss på dig lillen!!;*
glennochkompani.blogg.se

2012-11-09 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.