Hanna:18 november

Hej! har nyss varit på bio Breaking dawn part 2 med wilma, ebba, lisa och filippa. Först käka vi pizza på Latifa sen drog vi till hemköp och köpte godis och efter det drog vi till bion. Där stog vi i kö typ 10 min, sen när vi kommer till kassan så visade de sig att man inte kunde betala med kort så då var jag, lisa och filippa tvungna att springa till automaten och sen tillbaka så vi missade typ 5 min av filmen haha. Men annars var filmen as bra haha. Nu ska jag snart gå och lägga min och imorgon fyller min storebror 18 år!! Så vi hade släktkalas för honom igår och jag bjuder på lite bilder från kalaset. Godnatt :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.