Filippa: pratgladatjejer

Ingen har skrivit något inlägg idag förutom jag så jag tänkte att jag kunde skriva ett till nu då så ni slipper sitta och läsa samma inlägg hela tiden blir lite tråkigt. Nu på kvällen träffade jag fanny, kändes som vi inte hade träffats på flera månader. Vi träffades vid halv nio och gick runt och prata till halv elva då hon och jag var tvungna att gå hem. En ben and jerrys fick vi också i oss som var förjävligt gott. Imorgon ska jag träffa någon hade jag tänkt så det är bara att höra av er om ni vill träffas. Nu ska jag iallafall måla naglarna och titta på 90210 och så hade jag tänkt att lägga mig tidigt idag för jag har lite ont i huvudet. Jag behöver dessutom sova ut också, igår somnade jag inte förens fyra, eller det var då jag gick och la mig så jag kanske somnade halv fem och sen kom mamma in klockan tolv och sa att jag skulle gå upp. Nu ska jag sluta innan det här inlägget blir tre mil långt för då kommer ni ändå inte orka läsa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.