Filippa: I WANT SUN !

Har varit med Hanna, Sofia och Lucila hela dagen typ. Har faktiskt haft jävligt kul, spela kort, spela spel, bakade och sen körde vi någon lek, haha. Ska väl snart tillbaka till Hanna så får vi väl se vad vi hittar på. Stör mig otroligt mycket på vädret också, för ibland måste man ha shorts och ibland måste man ha jeans, så man vet inte riktigt vad man ska ha på sig. Ibland är det regn och ibland är det sol. Har verkligen saknat sommaren den här sommaren, på sommaren ska det vara strålande sol och man ska kunna gå och bada hela tiden, kan ju säga att det verkligen inte har vart så den här sommaren. Hur har det varit för er ? Nu ska jag göra något annat än att bara skriva här, ha det så bra så skriver jag senare och så kanske någon annan än jag kan skriva, haha fattar om ni börjar tröttna på mina inlägg hela tiden.
Ni får en bild på mig när jag hade mitt mörkaste röda hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.