Lisa: sjuuuuk :(

stannade hemma från skolan idag... spränghuvudvärk, ont i magen, feber och en näsa som rinner som aldrig förr.. Men känns bättre nu än tidigare idag så får väl se de som positivt. Orkar iallafall inte skriva nå mer hoppas ni mår bättre än mig så gör jag nån tidsfördriiiivsak nu! 
 

 Namn: Lisa Burén

Ålder: 15

Längd: vet ejj 

Sko-storlek: 36, hehe

Född: Västerååås 

Bor: Köping

Gör just nu: Tycker synd om migsjälv 

 

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: haha ... 

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: pratar ibland för mycket, förlåter folk oftast för lätt och när jag väl är sur... så är jag rätt sur :Ppp 

Vad är du rädd för: clowner 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: don't knooow 

Det roligaste jobbet du haft/har: jobbar inte

Har du körkort och egen bil: är bara 15 

När tog du ditt körkort: om 3 år så smäller de!

När grät du senast: släppte nån tår nyss höhö, bästaaa one tree hil 

När skrattade du senast: nyssss 

Vem åkte du bil med sist: mamma

Vem åt du mat med sist: babA

Vem sov du hos sist: ebbo

Vem sov hos dig sist: hanna

Vad var du rädd för när du var liten: vargen i bamse 

Vad ville du som liten bli när du blev stor: fotbollsproffs haha, knät pajjade den idén rätt bra !

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: några gånger 

Värsta smärtan du råkat ut för: när jag hoppa på kryckor o fick för mig att jag kunde gå så jag tog 2 steg o ramla ihop

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: sommaren o allt med de :DD

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: när folk snackar massaaa skit

Har du någonsin sportat: yesssbox, long time ago :( 

Någon du ser upp till: mormor 

Vad finns alltid i din handväska: har inte handväskaa

Har du varit utomlands någon gång: ett antal gånger 

Vilken plats var finast: oj vet inte.. de mesta är sjuk fint!!

Största stad/städer du varit i: stockholm, göteborg, rom, new york och london tror jag :) 

 

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: ne

Rökt: nepp

Snusat: neej

Har du piercing eller tatuering: bara 3 i öronen 

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: omtänksaaam o ögonen helt klart

Finaste komplimang du fått: hahah vet inte alla är sjukaa :pP

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: hoppas inte 

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: yes

Har du någonsin fejkat en orgasm: haha neee

Hur många sex-partners har du haft: haha ojoj för många ;) 

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad

Hamburgare eller pizza: pizzaaa

Kött eller fisk: kött fifan 

Hund eller katt:  hund

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet tror jaaag 

McDonalds eller MAX: donken men ändå max haha, vet inte 

Vin eller Öl: inte fan öl iallafall 

Charter- eller skidsemester: charter hheeelst klart

Sverige eller Utlandet: utlanddeeeet!! 

Sport eller nyheter: sport

Hockey eller fotboll: fotboll 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: vet inte olikaa 

Sommar eller vinter: sommaren är här i jag är snyggast i världen 

Vår eller höst: vår

Flyg eller tåg: flyyyg

Bil eller buss: bil 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.