Lisa: I'm not single & I'm not taken. I'm simply on reserve for the one who deserves my heart because they say good things take time

eftersom jag ändå inte gör någonting annat kan jag lika gärna blogga igen.. Har varit hemma med farsgubben hela dagen eftersom han också är sjuk (säkert hans fel att jag är sjuk också) så vi har inte gjort så mycket.. Typ setat framför teven hela dagen i inget mer haha :/ Drog ner till kicks med sandro och mamma o kolla parfymer, tror båda dom hittade med inte jaaag.. får se till o hitta någon bra nu... Men måste verkligen ta tag i pluggandet nu så de blir väl vad jag kommer göra i kväll, bajs bajs :)) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.