Filippa: klar med allt

Tjingelingpling! 14 dagar kvar till julafton nu, två veckor är ju de, HELT SJUKT! 
 
Idag har jag först vart i skolan som vanligt sen gick jag hem och gjorde klart en faktauppsats. Äntligen klar med alla prov och inlämningar och sånt, känns så himla bra får bara hoppas att ingen lärare ger oss nå mera. Efter de iallafall så drog jag på träning vilket kändes sjukt skönt eftersom jag inte tränade på hela förra veckan. Nu har jag bara tagit det lugnt och ska snart gå och lägga mig. Sovmorgon till halv tio imorgon också yees. Ha det bra och godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej fin blogg ni har! Allt bra med er?:)

Svar: Hej, tack så mycket. Med mig är det iallafall bra(filippa)
glennochkompani.blogg.se

2012-12-11 @ 09:44:29
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.