Filippa: bara ett tråkigt liv

SKULLE DU HELLRE :

1. pierca näsan än tungan ? – näsan tror jag
2. Vara seriös än rolig ? – rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön
4. brinna upp eller drunkna ? –  hmm, usch äkligt båda två, men brinna upp tror jag.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? föräldrar haha

SVARA ÄRLIGT:
1. är du kär i nån ? – inte just nu
2. sol eller måne ? – sol
3. vinter eller höst ? – vinter av dom två
4. vänster eller höger ? – jag är högerhänt? 
5. soligt eller regn ? – soligt, vem gillar regn?
6. vaniljglass eller chokladglass ? - vaniljglass tror jag, jag typ gillar inte vissa chokladglassar

OM DIG :
1. Hur mycket är klockan just nu ? – 22.08
2. fullständiga namn ? - Filippa, haha 
3. Vart vill du bo ? - Göteborg kanske, iallafall om det skulle vara här i sverige, annars LA typ
4. hur många barn vill du ha ?- 2-3 typ!
5. vill du gifta dig ? – Kanske, jag är typ inte den som drömmer om att gifta mig, men om jag hittar den rätta (mupp).
6. rullar du spagetti eller skär du den ? – rullar den oftast!
7. har du ätit sushi ? – nepp
8. lyssnar du på nu ? – Ingenting
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Vet inte faktiskt
10. humör ? - okej

11. Är du en tidsperson? Ja, jag vill inte komma försent, hatar de

12. Gillar du att fest? Japp   

HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? – Nej
2. sjungit ? - haha, ja, hela tiden typ
3. blivit kramad ? – Japp
4. känt dig fånig ? – ja
5. saknat någon ? – Japp
6. dansat galet ? – Nej tror inte de
7. klippt håret ? – nej,
8. gråtit ? – aa
9. ljugit ? – nepp
10. blivit kysst ? - nej

GREJER :

1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - neppnepp
2. har du en hund ? – nej, men jag vill ha
3. sover du helst själv eller med någon ? - Själv oftast, men roligare att sova med någon
4. tror du på spöken ? – Ja, eller typ, ibland

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.