Lisa: I Made A Mistake, Please, Please, Please, Don't Replace Me'

kul att de bara är jag och filippa som håller bloggen i liv och då är vi 6 pers... Även fast våra(mina iaf) inlägg inte är så roliga eller filippa lägger ju upp massa olika saker som är bra att läsa medans jag själv bara skriver typ. Men jag skriver iaf så besvikelse på er andra!! ;) Men iaf fryser arslet av mig sen utgången men vad gör man inte;* Haha nej men jag som hade feber igår borde ju ha tänkt lite mer :PppP Men skitsamma jag lever så varför klaga, sista inlägget för idag så godnatt!

Kommentarer
Postat av: traderareshop

Hej Fina! kika gärna in min blogg om du vill vinna ett par vita flatform sneakers, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Ursäkta om du inte gillar den här typen av kommentar. Ha en underbar kväll kram

2012-08-10 @ 12:01:47
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.