Lisa: hahah orkar inte

haha okej kolla nu.. på min andra blogg så skrev någon och fråga om jag har anorexia(vilket jag inte har) och jag sket till en börjar helt i de och typ tyckte de va en konstig fråga. Sen började jag fundera på dedär lite väl mycket och började tänkte på min kropp och allt ändå vilket jag aldrig borde ha gjort med mitt självfortroende, haha. Men efter ett bra tag igen så vafan  har jag o klaga på. Okej jag kanske inte har finaste kroppen men den är okej och jag har mina fina vänner, familj och en kille jag skulle göra allt för nu varför klaga? Ska försöka sluta klaga på mitt utseende nu ;) HAha gayig inlägg men behövde säga de, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.