Filippa: You will never see me grow up, and that's what making me sad !

Igår gick jag och la mig vid ett efter en grym kväll och idag vakna jag halv ett, vad hände där liksom ? Har sovit i elva och en halv timme och jag är typ fortfarande trött. Får se vad som händer idag, haha halva dagen har gått men ändå, kanske att jag bara sitter hemma eller så drar jag väl ut, får se vad som händer helt enkelt. Nu ska jag iallafall ta det lugnt ett tag och sen ska jag sätta mig och titta på någon serie tror jag, ha det så bra och sen skriver jag senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.