Filippa: två veckor kvar, usch fyfan !

Sov med Hanna inatt och det var riktigt kul. Dock vaknade vi för tidigt eftersom hanna skulle åka och shoppa så efter hon hade dragit satte jag på teven och sen råkade jag somna om. Sov någon timme och vaknade halv ett och nu satte jag mig vid datorn och passar på att skriva ett blogginlägg. Får se vad som händer idag, egentligen är jag inte sugen på att göra någonting men vafan jag har två veckor kvar på mitt sommarlov och känner att jag måste göra något. Nu ska jag göra en milkshake och sätta mig framför tven och typ somna om igen, haha nejdå. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.