Filippa: TAGGAR

Imorgon är det såhär att vi alla drar till GRÖNAN ! (förutom Lucila då) och det kommer bli fett med skoj. Åka en massa karuseller, skrika tills vi inte har några röster kvar, äta oss tjocka på godis och skratta tills vi får ett sexpack. Ja jag vet redan att det kommer bli fett kul :). 
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av eftermiddagen/kvällen för jag har ont i huvudet, halsen och magen och jag vill verkligen bli frisk till imorgon annars kommer jag åka ändå. Nej ni får ha det så bra så skriver jag senare och så måste jag lägga in tidsinställda inlägg. PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.