Filippa: rum

Det kan ju inte bara vara jag som tröttnar på mitt rum stup i kvarten. Eftersom mina föräldrar är skilda så kan jag liksom fixa båda mina rum. Rummet hemma hos mamma är så perfekt enligt mig då, det är så jag vill ha det liksom. Men mitt rum hemma hos pappa måste jag ändra lite för att jag ska vara nöjd. Jag har så mycket barnsligga saker kvar här som jag bara vill ta bort. Men det första jag ska göra nu är att börja rensa bort grejer jag inte vill ha och städa sen ska jag möblera om. Hade också tänkt att jag ska fixa en mys hörna i mitt fönster på nå sett. Nej nu ska jag börja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg ni har tjejer!:)

2012-08-03 @ 00:25:35
Postat av: Anonym

fin blogg ni har tjejer!:)

Svar: Tack så mycket, vi blir alltid lika glada över de här kommentarerna / Filippa :)
glennochkompani.blogg.se

2012-08-03 @ 00:25:37
URL: http://mariag.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.