Filippa: Remember the good things and try to forget everything bad

Har varit med Lisa efter skolan och vid sex kom Hanna och då bakade vi kladdkakemuffins. Super goda vart dom. Har också tagit spruta idag. Gjorde inte så ont faktiskt gick snabbt över, men hoppade träningen ändå för det skulle vara läskigt att få en takling och så har vi ju zon på fredag och sånt så jag vill vara bra till då istället. Nu ska jag titta på något program, kom just på att robinsson redan har börjat får titta på det på datan istället.

Kommentarer
Postat av: Lorissa Lovebomb

Vad är det för spruta du tagit? :O

Svar: mot livmoderhalscancer :)
glennochkompani.blogg.se

2012-08-23 @ 13:33:33
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.