Filippa: ny header

Vad tycker ni om våran nya header ? Själv älskar jag den för att den känns som om den är oss! Ja vi är knäppa helt enkelt, men så blir livet roligare haha. Skriv gärna en kommentar om vad du tycker och om du vill att vi ska lägga till någonting.
 
Imorgon är det "första skoldagen" på riktigt liksom, nu går jag i nian och ska kämpa stenhårt det här året! Kan inte sova för jag har vaknat försent den här helgen så jag tror jag kommer somna sent ikväll, men vad ska jag göra åt saken ? Klockan är iallafall ställd på 6.30 och så börjar vi 8.20. Här har ni vårat schema om någon skulle vara intresserad. Det här är för mig, Fanny, Lisa och Hanna. Det kanske blir några ändringar men annars kommer vi gå så, tycker faktiskt att schemat är bra förutom torsdagen, men det klarar man ju av så. Nu ska jag checka lite The Hills avsnitt och sen gå och lägga mig. Jag undrar verkligen om någon kommer orka läsa det här inlägget! Godnatt iallafall !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.