Filippa: kom ihåg

Har nästan legat hemma hela dagen och tyckt synd om mig själv. Men nu mår jag mycke bättre, det kan bro på att jag har en huvudvärkstablett i mig men får hoppas det är för att jag mår bättre för vad som än händer tänkter jag åka. Okej kanske inte om jag spyr men om jag bara har ont i huvudet lever jag på huvudvärkstabletter för det här ska jag med på ! Som ni märker är jag skit taggad haha. Nu ska jag iallafall lägga mig och titta på the hills och sen somna tidigt. Jag skriver imorgonbitti och så har jag lagt in ett tidsinställt inlägg :) vid 13.37 haha. Godnatt.
 
Föresten kom ihåg att vi fortfarande har igång frågestunden och den kommer hålla på tills vi alla kan ses och spela in en video.

Kommentarer
Postat av: Line

GRATTIS, ni vann the blog of awesomeness på min blogg! :D

http://holypinata.blogg.se/2012/august/blog-of-awesomeness-vinnaren-1.html#comment

Svar: tack :)
glennochkompani.blogg.se

2012-08-13 @ 00:01:33
URL: http://holypinata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.