Filippa: Förändrig

Jag är väldigt sugen på att göra något nytt med mitt hår, kanske klippa lugg eller färga det någon färg jag aldrig har haft förut. Jag är faktiskt ganska nöjd med min färg på håret just nu men ändå sugen på en förändring, kanske ska jag ta och klippa lugg, vad är det värsta som kan hända, att det blir fult, äh det växer ut och annars kan man bara sätta upp den. Nej, det är jag sugen på att göra. Nu ska jag iallafall sova så skiver jag när jag vaknar imorgon, ska vara med Hanna, Lucila och Sofia då iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

lugg är så himla sött och fint! :)

Svar: Jo jag tycker också det och är väldigt sugen på en förändring så. Vi får se helt enkelt :)
glennochkompani.blogg.se

2012-08-03 @ 19:00:13
URL: http://miikaelabergstrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.