Lucila: friendship is a single soul living in two bodies

heeej
haft en underbar helg med bästa firandena nånsin! puss på er :* Annars har livet rullat på rätt okej. Idag så är det exakt två veckor tills vi slutar vilket jag inte riktigt kan förstå... Hade det sista provet i nian på högstadiet på kabbe nånsin... gaaaaahhhh.... kan ju bara säga att jag inte hade pluggat så mkt till det och kändes som ett F, fick reda på resultatet nyss vilket resulterade att provet gick rätt okej ändå!! :) nu ska jag skriva klart eng sen sovaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.